Nytt styre valgt

543903_10151420106475993_102693870_n 22. januar avholdt De Grønnes lokallag på Sagene årsmøte i lokalene til Bydelsadministrasjonen i Sandakerveien 33. Rasmus Hansson, toppkandidat for De Grønne i Oslo, innledet om sine visjoner for en mer bærekraftig politikk.

Etter foredraget ble det diskusjon om hvordan De Grønne kan øke sine sjanser for å bli valgt inn på Stortinget i september, og hvilke planer lokallaget har for resten av året. 12 engasjerte tilhørere hadde møtt opp, noen av dem helt ferske medlemmer eller personer som ennå ikke hadde meldt seg inn i partiet. Et nytt styre ble valgt. Oda Bjærke, Marianne Henden, Siri Mittet og Jan Christian Nielsen tok gjenvalg, og ble supplert av Eirik Swensen som nytt medlem av styret. Lars Gaupset gikk ut av styret, men fortsetter som vara, og får selskap av Even Nord og Knut Arild Melbøe som varamedlemmer.

0
Det nye styret. F.v Oda Bjærke, Jan Christian Nielsen, Marianne Henden, Siri Mittet, Even Nord (vara) og Lars Gaupset (vara). Styremedlem Eirik Swensen og vara Knut Arild Melbøe var ikke til stede da bildet ble tatt.