Fotocredit: Geir Storli Jensen

Ny leder i Sagene MDG!

Almaz Asfaha ble valgt som ny leder, og hun har med seg et supert team av både nye og erfarne styremedlemmer som skal lede lokallaget gjennom et spennende valgkampår.

25. januar 2019

Almaz Asfaha er 29 år, bor på Sandaker, og jobber til daglig i Norske kvinners sanitetsforening. Hun har vært vara i styret i 2018, og har erfaring fra en rekke verv i partiet tidligere. Blant annet har hun sittet i lederutviklingsgruppa i Miljøpartiet De Grønne nasjonalt, og vært med på å utvikle partiets kurs og ledertreningsprogrammer.

- Jeg gleder meg veldig til å komme i gang med arbeidet, og til å bidra til at De Grønne gjør et knallvalg på Sagene i 2019

Resten av styret består av Wenche Aas, Bernhard Jensen, Tove Rømo Grande, Lars Jahr Røine, Andrea Søgnen Tveit og Kjell Norvin. Thale Håmo Bakkeng og Sirin Hellvin Stav ble valgt som varaer.

Årsmøtet ble avholdt 24. januar på Sagene samfunnshus. Protokoll fra møtet vil legges ut på sagene.mdg.no/referater/ når de er klare.

Bilde av styret
Styret i Sagene MDG i 2019.